eMAG.ro

Termeni și condiții eMAG.ro

  1. Comisioane, perioada de comisionare, s.a.
  2. Reguli de utilizare a link-urilor de afiliere
  3. Cuvinte cheie interzise
  4. Politica de Social Media
  5. Continutul textelor, anunturilor si a materialelor grafice
  6. Alte conditii

1. Comisioane, perioada de comisionare, s.a.

Valoarea comisioanelor se calculeaza ca procent din valoarea produselor vandute in eMAG, ca urmare directa a activitatii de promovare prin intermediul instrumentelor puse la dispozitie in platforma Profitshare(link-uri text, bannere, campanii, samd), fara a lua in calcul TVA, taxe de transport sau alte taxe.

Comisioane promotionale pana pe 31 Decembrie 2017:

Grila de comisionare a produselor eMAG valabila incepand cu 22.02.2016 este disponibila la adresa URL: http://blog.profitshare.ro/wp-content/uploads/2016/02/Grila-comisioane-afiliere-eMAG-20161.pdf
Grila de comisionare face parte integranta din Termenii si Conditiile de promovare eMAG.

Perioada de comisionare pentru comenzile eMAG este de 3 zile calendaristice.

Comisioanele platite se acorda numai pentru comenzile facturate, achitate, al caror drept de retur a expirat. Comisioanele se proceseaza automat, o data ce respectiva comanda este inchisa in sistemul eMAG (livrat, facturat, achitat de client si contravaloarea comenzii incasata de eMAG).

Comenzile care au aplicate reduceri sub forma de Card Cadou, sau alt tip de reduceri, vor genera comisioane calculate la valoarea produselor platite fara a lua in considerare valoarea reducerilor aplicate.

Nu se acorda comision pentru comenzile realizate de clienti pe care eMAG ii considera de tip "Corporate", cu discount sau beneficii suplimentare politicii comerciale standard.

2. Reguli de utilizare a link-urilor de afiliere

Link-urile de afiliere pot fi folosite intr-un context ce se refera la informatiile din pagina de destinatie eMAG.

Nu vor fi folosite link-uri de afiliat in contexte care pot crea confuzie asupra paginii de destinatie, a informatiilor prezentate in cadrul paginii de destinatie si asupra procesului de redirectionare in website-ul eMAG.
De exemplu, nu este permisa plasarea link-urilor de afiliere pe imaginile unor produse prezentate in site-urile afiliatilor sau plasarea link-urilor in contexte irelevante - acest lucru putand cauza confuzie asupra destinatiei vizitatorului care acceseaza link-ul respectiv.

Suplimentar Termenilor si Conditiilor generale ale Platformei Profitshare, link-urile de afiliere pentru eMAG nu vor fi acceptate si nu este permisa promovarea in medii de promovare care:

Promovare prin Google AdWords, Facebook Ads sau alte campanii de tip „Pay-per-Click” nu este permisa.

Promovarea pe Facebook prin bucle de redirectionare prin mai multe pagini de Facebook sau link-uri din cadrul retelei sociale cu scopul de a trimite vizitatorul pe pagina eMAG nu este permisa.

Comisioanele care provin din promovare neregulamentara vor fi anulate, iar colaborarea cu Afiliatul poate fi intrerupta.

3. Cuvinte cheie interzise

Este interzisa folosirea anumitor cuvinte cheie in campanii de tip PPC pentru promovarea site-urilor proprii si/sau nume de domenii si/sau nume de pagini pe retele sociale, dupa cum urmeaza: "eMAG" scris in orice combinatie de litere mici si litere mari sau in varatiuni precum "eMMAG", "eAMG", emag.ro, sau orice marca inregistrata a Dante International.

4. Politica de Social Media

Este permisa promovarea doar in Timeline Facebook personal sau al paginii gestionate, Twitter sau Google Plus.
Nu este permisa promovarea in grupurile de discutii din Facebook, atat cele publice cat si cele private (Facebook Groups).

Plasarea de link-uri de afiliere eMAG in contexte nerelevante discutiilor sau includerea de link-uri de afiliere in pagina oficiala de Facebook si Facebook Timeline a eMAG nu este permisa.

5. Continutul textelor, anunturilor si a materialelor grafice

Textul anunturilor de promovare a site-urilor proprii (campanii PPC, samd) nu va contine vreo marca inregistrata de eMAG sau variatiuni ale acestora, conform punctului „Cuvinte cheie interzise”.
Textul va contine informatii corecte si actualizate despre produsele si promotiile eMAG. Informatiile precum disponibilitatea stocurilor si preturile produselor se pot schimba, de aceea recomandam ca aceste informatii sa nu fie folosite in textul anunturilor.
Pot fi folosite doar materialele de promovare oficiale, oferite de eMAG in sistemul Profitshare. Alte materialele grafice create de afiliati necesita aprobarea scrisa in prealabil din partea eMAG. Acordul pentru folosirea unor instrumente de promovare non-standard poate fi obtinut prin solicitarea eMAG, prin intermediul mesageriei Profitshare sau printr-un mail scris din partea Marketing eMAG.

6. Alte conditii

Afiliatul nu are voie:

eMAG isi rezerva dreptul de a impune conditii suplimentare anumitor medii de promovare sau unor Afiliati, caz in care Afiliatul va fi contactat.

eMAG isi rezerva dreptul de a anula permanent colaborarea cu un Afiliat in cazul in care Afiliatul nu respecta oricare dintre Termenii si Conditiile Profitshare si/sau ale Programului de afiliere eMAG.

eMAG isi rezerva dreptul de a impune conditii diferite pentru activitatea de afiliere a celor inscrisi in reteaua Profitshare pe durata unor evenimente de shopping speciale. De exemplu, de-a lungul unui asemenea eveniment se poate aplica o grila diferita de comisionare, iar cookie-urile care vor putea genera conversii in perioada evenimentului sa fie doar cookie-uri dedicate acestui eveniment (fara posibilitatea de a obtine conversii din cookie-urile standard, plasate anterior in browserele utilizatorilor de internet). Politicile speciale, precum si grila de comisionare dedicata acestor evenimente de shopping vor fi facute publice la un numar de zile inainte de inceperea evenimentelor in cauza.

Utilizatorii care vor cumpara produse prin intermediul programului Profitshare vor deveni automat clienti eMAG. Astfel, ei vor suporta toate regulile, politicile si procedurile cu privire la comenzi, service si vanzari de produse impuse de catre eMAG.


Ultima modificare: 20-11-2017